Spring til indhold

Ledige stillinger i Holbæk Kommune

Administrativ medarbejder - vikariat

Ansøgningsfrist 13-06-2018 23:59

Administrativ medarbejder til Socialtilsyn Øst - vikariat
 
Har du lyst til at være en del af en spændende arbejdsplads, så er Socialtilsyn Øst måske noget for dig?
 
Socialtilsyn Øst søger en administrativ medarbejder i et vikariat 34 timer pr. uge, med arbejdssted i Holbæk, fra 15. august 2018 til 30. september 2019.
 
Vi godkender og fører driftsorienteret tilsyn med såvel private som offentlige tilbud inden for det specialiserede socialområde – ca. 1200 plejefamilier og 380 sociale tilbud.  Grundlaget for socialtilsynets arbejde er tilsynsreformen fra 2013 udmøntet i lov om socialtilsyn. Vi dækker det geografiske område Region Sjælland og Hjørring Kommune – i alt 17 kommuner og én region.
Vi har hovedkontor i Holbæk og har derudover en filial i Nykøbing Falster.
Som administrativ medarbejder vil du organisatorisk komme til at referere til afdelingslederen for Staben.
 
I det daglige får du et tæt samarbejde med den øvrige stab, der består af to andre administrative medarbejdere, en analyse- og udviklingskonsulent, tre jurister, tre økonomer og 5 tilsynskonsulenter. I alt er der cirka 70 ansatte i Socialtilsyn Øst.
 
Stillingen vil specifikt indeholde opgaver, der blandt andet omfatter:
  • Telefonpasning, administration af hovedmail og anden post samt registrering af magtanvendelser  
  • Opkrævning af takster, håndtering af restancesager og back-up funktion på betaling af fakturaer
  • Webredaktørfunktion på vores hjemmeside og intranet
  • Superbrugerfunktion på ESDH-systemet Acadre samt forestå undervisning og support heraf
  • Superbrugerfunktion vedr. IT generelt
  • Oprette ny-ansøgninger på plejefamilierområdet
  • Understøttelse af ledelse og kolleger med div. forefaldende opgaver, herunder bl.a. IT og praktik vedr. møde- og kursusafvikling
Der vil blive lagt vægt på at ansøger har følgende faglige og personlige kvalifikationer:
  • Administrativ kontoruddannelse, der gerne må være suppleret med videreuddannelse, eksempelvis kommunom
  • Projektlederuddannelse vil blive vurderet som et aktiv
  • Erfaring med økonomisystemet KMD Opus, samt fakturering og betaling
  • Superbrugererfaring med ESDH-systemet Acadre
  • Webredaktørerfaring med systemet Umbraco
  • Generelt flair for IT – opgaverne er mange
  • Kendskab til Office 365
  • Kendskab til fagsystemet Tilsyn.dk
  • Kendskab til at arbejde i en myndighedsafdeling, dvs. kendskab til kommunal sagsbehandling, herunder forvaltningsretslige regler og principper
  • Grundig, omhyggelig, struktureret og effektiv i arbejdet
  • Gode samarbejdsevner samtidig med at vedkommende kan udvise selvstændighed
  • Forståelse for arbejdet i en politisk styret organisation
  • Evne til at arbejde i en foranderlig organisation, hvor indholdet i stillingen kan ændres kontinuerligt og ud fra et helhedssyn i organisationen
Vi tilbyder:
  • At du bliver en del af en organisation, hvor du – sammen med de andre dygtige medarbejdere - skal udvikle fagligheden, samt præge og udvikle kulturen på arbejdspladsen
  • En arbejdsplads hvor der er frihed under ansvar
  • En familievenlig arbejdsplads
  • Fleksibel arbejdstid inden for enkle rammer, frugtordning, gratis kaffe og meget mere
  • At du bliver en del af en inspirerende og uhøjtidelig arbejdsplads, der arbejder på at implementere Holbæk kommunes personalepolitik, http://www.holbaek.dk/om-kommunen/job-i-kommunen/personalepolitik/ 
Ansøgningsfrist er den 13. juni 2018.
Kandidater til ansættelsessamtalen får besked 15. juni 2018 og ansættelsessamtaler afholdes den 18. juni 2018.
 
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Sandra Nygaard Sørensen på tlf. 72 36 73 24 eller afdelingsleder for Staben Anne Mette Markhus på tlf. 72 36 29 93.
 
Du kan læse mere om os på vores hjemmeside http://www.socialtilsynost.dk/
 

Send ansøgning


Feedback

Sidst opdateret

07.06.2017

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin

Fakta

Ansøgningsfrist
13-06-2018 23:59
Stillingstype
Deltid
Kontaktperson
Administrativ medarbejder Sandra Nygaard Sørensen
Telefonnummer
72 36 73 24
Kontaktperson
Afdelingsleder Anne Mette Markhus
Telefonnummer
72 36 29 93

Jobagent

Vil du have besked, når der bliver en stilling ledig, der matcher din profil? Så skriv dig op i jobagenten.

 

For at komme i betragtning til et job, skal du selv aktivt søge stillingen.

Vi går ikke ind og tjekker de forskellige cv'er i karrierecentret.

 

Alle stillinger bliver slået op her på vores hjemmeside.

 

Rekrutteringen foregår i den afdeling, hvor jobbet er. 

Åbn jobagent

Bliv elev i Holbæk Kommune

Personalepolitik

Holbæk Kommunes personalepolitik indeholder vores værdier for, hvordan vi omgås hinanden og borgerne. 

Læs personalepolitikken her