Spring til indhold

Ledige stillinger i Holbæk Kommune

Barselsvikar for sagsbehandler til Myndighed, voksenspecialområdet

Ansøgningsfrist 12-06-2018 23:59

Myndighed, Psykiatri og handicap søger barselsvikar for sagsbehandler, med fokus på voksenhandicapområdet, 37 timer ugentligt gerne med start den 20. juli 2018 eller snarest muligt.

Du skal varetage servicelovens §§84, 85, 97, 102, 103, 104, 107 og 108. Endvidere deltager du i tværfaglige opgaver på tværs af kommunen samt indgår i afdelingens interne opgaver med fagligt indhold. Generelt er din hverdag selvstændig, hvor du blandt andet skal planlægge møder med borgere, bosteder mv. – herunder sikre Bedst og Billigst via forhandlinger. Som udgangspunkt foregår hoveddelen af arbejdet på kontoret.

Myndighed, Psykiatri og handicap er organiseret i kerneområdet: Aktiv hele livet.
Vi er fysisk placeret på Kanalstræde 2 i Holbæk sammen med andre kolleger fra Aktiv hele livet.
 
I Myndighed, Psykiatri og handicap er vi 22 medarbejdere.

I Psykiatri- og handicap bidrager vi til løsningen af kerneopgaven, som er at understøtte Holbæk Kommunes borgere i at være aktive i og tage ansvar i eget liv. Dette i samarbejde med eksterne og interne samarbejdspartnere.
 
Afhængigt at dine nuværende kvalifikationer, vil vi planlægge en individuel introduktionsperiode for at sikre oplæring indenfor området både i forhold til arbejdsgange, serviceniveau, forhandlinger og meget andet.
 
Vil du være med til at præge fremtiden og udviklingen indenfor det specialiserede voksenområde i Holbæk Kommune, og har du følgende kvalifikationer, er du måske den rette person til stillingen:

Faglige og personlige kvalifikationer:
  • Du er uddannet socialrådgiver, socialformidler eller har anden relevant uddannelse
  • Du kan håndtere fokus både på faglighed og økonomi - bedst og billigst
  • Det er en fordel, at have erfaring inden for området
  • Du har interesse i det specialiserede voksenområde  
  • Du kan arbejde tværfagligt og har gode samarbejdsevner
  • Du har gode formidlingsevner og kan formulere dig mundtligt og skriftligt
  • Du kan håndtere komplekse problemstillinger i et til tider travlt miljø
  • Du er habil bruger i it-systemer
  • Du er fagligt opdateret
  • Du har kørekort
Vi kan tilbyde:
  • Et spændende arbejdsmiljø - i konstant udvikling
  • Et selvstændigt job med gode muligheder for at præge området
  • Et team der komplementerer hinanden med specialviden
  • Faglig sparring og et højt fagligt niveau blandt kollegerne
  • Dygtige og engagerede kolleger med omsorg for hinanden
  • En humoristisk omgangstone
  • Fokus på arbejdsmiljøet
  • Supervision
  • Flextid og mulighed for planlagte hjemmearbejdsdage
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelse sker i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
 
Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte socialrådgiver Tina Hersted tlf. 72 36 34 38 / tidav@holb.dk eller socialformidler Anne-Lise Pedersen tlf. 72 36 79 74 / ali@holb.dk

Ansøgningsfrist
Ansøgningerne skal være Holbæk Kommune i hænde senest den 12. juni 2018. Samtalerne bliver afholdt den 15. juni 2018.

Send ansøgning


Feedback

Sidst opdateret

07.06.2017

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin

Fakta

Ansøgningsfrist
12-06-2018 23:59
Stillingstype
Fuldtid
Kontaktperson
Tina Hersted
Telefonnummer
72 36 34 38
Kontaktperson
Anne-Lise Pedersen
Telefonnummer
72 36 79 74

Jobagent

Vil du have besked, når der bliver en stilling ledig, der matcher din profil? Så skriv dig op i jobagenten.

 

For at komme i betragtning til et job, skal du selv aktivt søge stillingen.

Vi går ikke ind og tjekker de forskellige cv'er i karrierecentret.

 

Alle stillinger bliver slået op her på vores hjemmeside.

 

Rekrutteringen foregår i den afdeling, hvor jobbet er. 

Åbn jobagent

Bliv elev i Holbæk Kommune

Personalepolitik

Holbæk Kommunes personalepolitik indeholder vores værdier for, hvordan vi omgås hinanden og borgerne. 

Læs personalepolitikken her