Ledige stillinger i Holbæk Kommune

Socialrådgivere/socialformidlere til Børneindsatsen

Ansøgningsfrist 26-02-2018 23:59

Har du lyst til at arbejde i en aktiv, tværfaglig og løsningsfokuseret organisation? 
  
Børneindsatsen arbejder aktivt sammen med familier, dagtilbud og skole omkring børns udvikling, læring og trivsel. 

Børneindsatsen er en tværfaglig organisering af myndighed på både det sociale og handicapspecialiserede område for børn og unge til og med 9. klasse samt Pædagogisk Psykologisk Rådgivning og den familiebehandlingsmæssige indsats i Børneindsatsen.  

Der søges om 3 socialrådgivere/socialformidlere, da to af vores rutinerede socialrådgivere har valgt at gå på pension samt en tredje går på barsel.  Den ene faste stilling er i vores special myndighed og de andre er i almen myndighed.
 
Almen myndighed  
I almen myndighed, arbejdes der med udsatte børn og unge på det sociale område. I Myndighed vil du sidde med hele sagsforløbet fra forebyggelse til og med foranstaltninger. Myndighedsafdelingen består af 5 rådgiverteams med en tilknyttet teamkoordinator til hver team, et sikkerhedsplansteam, samt et team der varetager tilsynet med anbragte – i alt 35 personer.  
 
Special myndighed
I special myndighed, arbejdes der med det handicapspecialiserede myndighedsområde der omhandler de handicapkompenserende økonomiske ydelser (merudgifter og kompensation for tabt arbejdsfortjeneste), men også udarbejdelse af børnefaglige undersøgelse og iværksættelse af foranstaltninger. Special myndighed består af 2 rådgiverteams med tilknyttet koordinator til hvert team - i alt 10 personer.
  
Vi tilbyder: 
  • Fantastiske og humørfyldte kolleger, både mono- og tværfaglige 
  • Dialogbaseret arbejde med udgangspunkt i familierne
  • En varieret arbejdsdag med store og små udfordringer
  • Introforløb samt løbende Kompetenceudvikling og Supervision 
Du skal: 
  • Se familien, som den vigtigste samarbejdspartner 
  • Have lyst til at arbejde sammen med en bred vifte af fagligheder
  • Refleksivt benytte faglige metoder og tilgange såsom ICS og SOS
  • Have interesse for og erfaring fra børneområdet
  • Være uddannet socialrådgiver eller socialformidler 
Det med småt: 

Løn- og arbejdsforhold i henhold til gældende overenskomst samt reglerne for Ny Løn. 
For stillingerne i almen myndighed er arbejdstiden 37 timer om ugen – for stillingen i special myndighed er arbejdstiden 32 timer om ugen. Vi har flekstid. Der indhentes børneattest ved ansættelse. 
  
Det praktiske: 
Ansøgningsfristen er mandag 26. februar 2018. 
 
Samtalerne forventes afholdt den 27/28. februar 2018 og for almen myndighed fremsendes en case, som skal forberedes inden samtalen.   
 
Stillingerne er til besættelse 1. april og 1. maj 2018. 
 
Spørgsmål kan stilles til afdelingsleder for almen myndighed Henrik Kjer på tlf. 72 36 32 53 eller mail henkj@holb.dk og til afdelingsleder for special myndighed Karin Bærentsen på tlf. 72 36 79 21 eller mail ka@holb.dk


 

Send ansøgning


Feedback

Sidst opdateret

07.06.2017

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin

Fakta

Ansøgningsfrist
26-02-2018 23:59
Stillingstype
Fuldtid
Kontaktperson
Afdelingsleder for almen myndighed Henrik Kjer
Telefonnummer
72 36 32 53

Jobagent

Vil du have besked, når der bliver en stilling ledig, der matcher din profil? Så skriv dig op i jobagenten.

 

For at komme i betragtning til et job, skal du selv aktivt søge stillingen.

Vi går ikke ind og tjekker de forskellige cv'er i karrierecentret.

 

Alle stillinger bliver slået op her på vores hjemmeside.

 

Rekrutteringen foregår i den afdeling, hvor jobbet er. 

Åbn jobagent

Bliv elev i Holbæk Kommune

Personalepolitik

Holbæk Kommunes personalepolitik indeholder vores værdier for, hvordan vi omgås hinanden og borgerne. 

Læs personalepolitikken her