Ledige stillinger i Holbæk Kommune

Kontrolmedarbejder til Holbæk Kommune

Ansøgningsfrist 28-02-2018 23:59

Genopslag - Kontrolgruppen i Holbæk Kommune søger ny kollega til forebyggelse og afdækning af socialt bedrageri

Kontrolgruppen i Holbæk Kommune blev etableret i 2009 og består i dag af 2 medarbejdere og er organisatorisk placeret i Ydelsesservice i Kerneområdet ”Alle kan bidrage”.  Selve indsatsen omkring at forebygge, afdække og hindre socialt bedrageri er et opprioriteret område og indgår som en del af beskæftigelsesmålene for 2018 i beskæftigelsesindsatsen.
Derfor søger vi nu en ny kollega hurtigst muligt, gerne pr. 1. april 2018. Tidspunktet er ikke væsentligste, vi venter gerne på den rette kollega.

Vi har stort fokus på forebyggelsesindsatsen og iværksætter løbende indsatsområde. Det daglige kontrolarbejde baserer sig på anmeldelser/henvendelser fra blandt andet borgere og kollegaer, på henvendelser/undringslister fra Udbetaling Danmark, på diverse udsøgninger og på de udvalgte indsatsområder.

Arbejdsopgaverne er mangeartede og består af administrative opgaver, i form af udsøgning i IT-systemer, journalføring, udarbejdelse af partshøringer og afgørelser samt indberetning til KL. Arbejdsopgaverne består tillige i samarbejdet med Udbetaling Danmark, virksomhedsbesøg, deltagelse i landsdækkende og regionale aktioner i Fairplaysamarbejdet med SKAT og politi, afholdelse af informationsmøder med samarbejdspartnere og afholdelse af samtaler med borgere. Herudover er der et ønske om at udvikle på kontrolopgaven i takt med de tiltag, der udvikles i Udbetaling Danmark som i Ydelsesservice.

Alt sammen med det formål at forebygge, undersøge og afdække
  • fiktive adresseforhold
  • dobbeltindkomster
  • udbetaling af ydelser, baseret på indkomst og status som enlig
  • sort arbejde (virksomhedsbesøg og servicebesøg hos sygemeldte selvstændige)
Arbejdet med social bedrageri kræver nogle særlige menneskelige kvalifikationer og udover at have interesse for at arbejde med mennesker, lægger vi vægt på, at du
  • har en relevant uddannelse, gerne med baggrund fra en anden kontrolgruppe, SKAT, politi eller retsvæsen
  • har et bredt kendskab til relevant lovgivning (Aktivloven, Retssikkerhedsloven, Forvaltningsloven, Cpr-loven m.fl.)
  • er en erfaren IT-bruger og har viden om fagsystemer samt besidder god datadisciplin
  • er robust og kan håndtere et eventuelt pres fra de borgere, du kommer i kontakt med
  • er opsøgende og trives med at undersøge og afdække
  • kan bevare overblikket i pressede situationer
  • kan udvise empati og forståelse for borgerens situation
  • er en god kommunikator, der kan udtrykke dig klart i både skrift og tale
  • har gode samarbejdsevner og vil være med til at udvikle teamet og indsatsen
  • er systematisk, målrettet og resultatorienteret
  • kan arbejde selvstændigt
  • er ansvars- og kvalitetsbevidst som serviceminded
 Vi kan tilbyde:
  • en spændende arbejdsplads med fysisk placering på Jernbanevej i Holbæk
  • engagerede og kompetente kollegaer, der sætter fagligheden højt
  • et spændende fast job med mange udfordringer og muligheden for selvstændig opgavevaretagelse
  • muligheden for at være med til at tilrettelægge indsatsen
  • muligheden for at videndele og gennemføre oplæg hos samarbejdspartnere og kollegaer
  • et godt arbejdsmiljø
  • oplæring i procedurer og IT
  • flextid
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Du skal regne med lejlighedsvis udgående funktioner aften, nat og i weekender.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og med principperne for Ny løn.

Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til:
  • Kontrolmedarbejder Jytte Fink på mail jytrf@holb.dk eller på telefon 72367484
  • Kontrolmedarbejder Anne Jensen på annje@holb.dk eller på telefon 72363688
  • Afdelingsleder Henriette Durup Johansen henjo@holb.dk telefon 72365812
Ansøgningsfristen er den 28. februar 2018.

Samtaler forventes afholdt den 8. marts 2018 og eventuelt den 14. marts 2018 til 2. samtale.
 
 

Send ansøgning


Feedback

Sidst opdateret

07.06.2017

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin

Fakta

Ansøgningsfrist
28-02-2018 23:59
Stillingstype
Fuldtid
Kontaktperson
Kontrolmedarbejder Jytte Fink
Telefonnummer
72 36 74 84

Jobagent

Vil du have besked, når der bliver en stilling ledig, der matcher din profil? Så skriv dig op i jobagenten.

 

For at komme i betragtning til et job, skal du selv aktivt søge stillingen.

Vi går ikke ind og tjekker de forskellige cv'er i karrierecentret.

 

Alle stillinger bliver slået op her på vores hjemmeside.

 

Rekrutteringen foregår i den afdeling, hvor jobbet er. 

Åbn jobagent

Bliv elev i Holbæk Kommune

Personalepolitik

Holbæk Kommunes personalepolitik indeholder vores værdier for, hvordan vi omgås hinanden og borgerne. 

Læs personalepolitikken her