Ledige stillinger i Holbæk Kommune

Socialformidler/socialrådgiver til det handicapspecialiserede område i Børneindsatsen

Ansøgningsfrist 27-10-2017 23:59

Socialformidler/socialrådgiver til det handicapspecialiserede område i Børneindsatsen
 
Lægger du vægt på høj faglighed og kvalitet i dit arbejde? Trives du i en hverdag med vekslende opgaver? Har du et godt overblik og kan gå selvstændigt til opgaven, så er du måske vores nye kollega.
 
Stillingen er en fast stilling på 37 timer med start 1. november 2017, eller snarest muligt herefter. Arbejdstiden er fordelt på alle ugens dage. Din arbejdsplads er pt. placeret centralt i Holbæk.
 
Holbæk Kommune har for nylig samlet myndighed på det sociale og handicapspecialiserede område for børn og unge til og med 9. klasse med Pædagogisk Psykologisk Rådgivning og familiebehandlerne i en fælles Børneindsats (BI).

BI arbejder aktivt sammen med familier, dagtilbud og skole samt andre relevante samarbejdspartnere omkring børn og unges udvikling, læring og trivsel. BI består af 150 medarbejdere fordelt på forskellige faggrupper og et budget på samlet set 260 mio. kr.

Lidt om stillingen
Du bliver ansat på det handicapspecialiserede område i BI – nærmere bestemt i Ydelsesteamet, der myndighedssagsbehandler i forhold til Servicelovens bestemmelser om de økonomisk handicapkompenserende ydelser.

Funktionen fordrer brugerniveau i flere forskellige IT systemer, så det er væsentligt at du er god til at tilegne dig færdigheder indenfor IT-området.

Arbejdsopgaver:
  • Myndighedssagsbehandling – særligt efter Servicelovens §§11, 41 og 42
  • Forefaldende administrative opgaver i tilknytning til sagsbehandlingen
Faglige og personlige kompetencer:
  • Du er en dygtig socialformidler/socialrådgiver med faglig indsigt indenfor det handicapspecialiserede område
  • Du er systematisk – har orden i og overblik over din sagsstamme
  • Du kan formulere dig tydeligt i skrift og tale
  • Du er serviceminded og positiv samt har situationsfornemmelse og byder ind med godt humør
  • Du er god til at skabe en positiv kontakt til borgerne
  • Du er god til at samarbejde og have mange bolde i luften
Vi tilbyder
En dynamisk og fleksibel arbejdsplads med spændende og afvekslende arbejdsopgaver. Du vil opleve en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen samt mulighed for at præge din egen stilling.
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og aftaler om Ny Løn. Vi har flekstid. Der indhentes børneattest ved ansættelse.

Ansøgningsfrist den 27. oktober 2017
Ansættelsessamtaler afholdes i uge 44.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til:
  • Afdelingsleder Karin Bærentsen tlf. 72 36 79 21
  • Teamkoordinator Dorthe Petersen tlf. 72 36 79 96 (ikke mandag) 

Send ansøgning


Feedback

Sidst opdateret

07.06.2017

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin

Fakta

Ansøgningsfrist
27-10-2017 23:59
Stillingstype
Fuldtid
Kontaktperson
Afdelingsleder Karin Bærentsen
Telefonnummer
72 36 79 21
Kontaktperson
Teamkoordinator Dorthe Petersen (ikke mandag)
Telefonnummer
72 36 79 96

Jobagent

Vil du have besked, når der bliver en ledig stilling, der matcher din profil? Så skriv dig op i jobagenten.

 

For at komme i betragtning til et job, skal du selv aktivt søge stillingen.

 

Vi går ikke ind og tjekker de forskellige cv'er i karrierecentret.

 

Alle stillinger bliver slået op på vores hjemmeside.

 

Rekrutteringen foregår i den afdeling hvor jobbet er. 

Åbn jobagent

Bliv elev i Holbæk Kommune

Personalepolitik

Holbæk Kommunes personalepolitik indeholder vores værdier for, hvordan vi omgås hinanden og borgerne. 

Læs personalepolitikken her