Ledige stillinger i Holbæk Kommune

Økonomimedarbejder

Ansøgningsfrist 27-10-2017 23:59

I kerneområdet Aktiv hele livet – Sundhed og omsorg søger Økonomi og administration en økonomikonsulent/økonom.

Aktiv hele livets kerneopgave er at medvirke til, at alle borgere kan leve et så aktivt og selvstændigt liv som muligt. Kerneopgaven dækker over det traditionelle ældre, voksen-special- og sundhedsområde og er et stort og komplekst velfærdsområde med ca. 1.500 ansatte, 50 ledere og et budget på næsten 1,1 mia. kr.

Økonomi og administration er et team bestående af 15 medarbejdere og 1 leder. Vi varetager økonomiopgaver for Aktiv hele livet i samarbejde med den centrale økonomiafdeling.

Arbejdsopgaverne som økonomikonsulent vil være, at:
  • Bidrage i projekter med diverse økonomiske analyser
  • Udarbejde budget, regnskab og løbende økonomirapporter i samspil med den centrale økonomiafdeling
  • Fungere som sparringspartner til afdelingens administrative fællesskab, der varetager den daglige fakturabehandling, afstemninger m.m.
  • Have et godt overblik over afdelingens overordnede økonomiske opgaver, herunder bl.a. sikre, at udgifter konteres på de korrekte områder
  • Sikre korrekt hjemtagelse af refusioner
  • Udarbejde økonomiopfølgning, og fungere som sparringspartner for lederne omkring økonomiske spørgsmål  
Din personlige og faglige profil:
  • Du er meget talstærk, og har et godt overblik over en kompleks økonomi
  • Du har erfaring med økonomistyring, og gerne fra et tilsvarende område
  • Du har kendskab til takstberegning og lovgivning
  • Du går gerne i dialog med samarbejdspartnere – med og uden dybe økonomiforudsætninger
  • Du besidder gode samarbejdsevner og – vilje
  • Du kan arbejde selvstændigt, hurtigt og fleksibelt
  • Du har kendskab til KMD Opus og Microsoft Office
  • Du kan videreformidle en kompleks økonomi i tilgængelig form
Vi kan tilbyde:
  • Et job med dygtige og engagerede kolleger
  • Et fokus på det gode arbejdsmiljø
  • Højt tempo og godt humør
  • Interessante og afvekslende arbejdsopgaver
Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer om ugen, og lønnen fastsættes ud fra principperne i Ny Løn.
 
Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2018.
 
Ansøgningsfrist
Der er ansøgningsfrist fredag den 27. oktober 2017.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 46.
 
Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk.
 
Hvis du vil vide mere
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Marianne Hougaard på tlf. 72 36 35 11.

Send ansøgning


Feedback

Sidst opdateret

07.06.2017

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin

Fakta

Ansøgningsfrist
27-10-2017 23:59
Stillingstype
Fuldtid
Kontaktperson
Administrativ leder Marianne Hougaard
Telefonnummer
72 36 35 11

Jobagent

Vil du have besked, når der bliver en ledig stilling, der matcher din profil? Så skriv dig op i jobagenten.

 

For at komme i betragtning til et job, skal du selv aktivt søge stillingen.

 

Vi går ikke ind og tjekker de forskellige cv'er i karrierecentret.

 

Alle stillinger bliver slået op på vores hjemmeside.

 

Rekrutteringen foregår i den afdeling hvor jobbet er. 

Åbn jobagent

Bliv elev i Holbæk Kommune

Personalepolitik

Holbæk Kommunes personalepolitik indeholder vores værdier for, hvordan vi omgås hinanden og borgerne. 

Læs personalepolitikken her