Ledige stillinger i Holbæk Kommune

Sagsbehandlende terapeut til Myndighed, Hjælpemidler

Ansøgningsfrist 20-10-2017 23:59

Vil du være vores nye kollega?
Holbæk kommune – Myndighed Hjælpemidler søger sagsbehandlende terapeut, der meget gerne må have erfaring med arbejdsopgaver indenfor sagsbehandling af biler i forbindelse med ansøgninger om støtte til køb af bil.

Vi søger:
  • En 32 timers sagsbehandlende terapeut, til en fast stilling pr. 1. december 2017
Dine primære arbejdsopgaver vil være, at deltage i den daglige drift i afdelingen. Dette indbefatter, at behandle ansøgninger, yde råd og vejledning om hjælpemidler, APV hjælpemidler og mindre boligændringer, jf. Servicelovens §§ 112, 113 og 116 til borgere og samarbejdspartnere.

Arbejdsopgaverne i forbindelse med sagsbehandling om støtte til køb af bil vil overvejende være bilafprøvninger, vurderinger og bevillinger af særlige indretninger samt råd og vejledning jævnfør Servicelovens § 114.

Herudover er der fælles opgaver, der går på tværs i huset f.eks. telefonvagt, Kvikskrankevagt og andre ad hoc opgaver.

Hjælpemiddelafdelingen består af 30 medarbejdere.

I afdelingen findes der et Terapeut team, Administrativt team, Velfærdsteknologi team og IT teknisk service.

Myndighed, Hjælpemidler er organiseret i kerneområdet, Aktiv hele livet.

I Hjælpemiddelafdelingen bidrager vi til løsning af vores kerneopgave, som er at understøtte Holbæk Kommunes borgere i, at kunne være aktive i og tage ansvar i eget liv. Dette i samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere.

Vi søger:
  • En kollega der er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
  • En kollega som har Myndighedserfaring
  • En kollega med erfaring med Servicelovens paragraffer jf. 112, 113 og 116
  • En kollega med kendskab til Servicelovens §114
  • En kollega der kan varetage bilsagsbehandling og bilafprøvninger
  • En kollega der kan arbejde struktureret med undersøgelser og analyser
  • En kollega med gode kompetencer i mundtlig og skriftlig formidling
  • En faglig dygtig kollega, der er medspiller, som har lyst til og kan trives i en travl hverdag
  • En kollega, der ser muligheder, og bidrager til en arbejdsplads, der hele tiden er i udvikling
  • En kollega, der evner at arbejde både selvstændigt, og er en del af teame.
  • En kollega, der tager ansvar og byder ind
  • En kollega, der har interesse og forståelse for, at forvalte gældende lovgivning og det politisk vedtagne serviceniveau
Vi kan tilbyde:
  • Et team med stabile, fagligt engagerede og erfarne kolleger
  • Mulighed for, at være med til at udvikle og kvalificere struktur og praksis i Hjælpemiddelafdelingen
  • Mulighed for oplæring på bilområdet
  • En plads i et team af erfarne bilsagsbehandlere
  • En arbejdsplads med flere fagfællesskaber, mulighed for sparring og udvikling
  • Indflydelse på tilrettelæggelsen af det daglige arbejde og fleksible arbejdstider
  • En arbejdsplads, hvor vi har fokus på vores arbejdsmiljø og vores trivsel
Vil du vide mere om os, er du velkommen til at kontakte leder Myndighed - Hjælpemidler Gitte Larsen tlf. 72 36 62 17, TR Katja Østergaard tlf. 72 36 62 16.
 
Ansøgningsfrist den 20. oktober 2017.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 43.
Løn iht. gældende overenskomst, med flextidsordning.

Send ansøgning


Feedback

Sidst opdateret

07.06.2017

Ansvarlig redaktør

Mette Wallin

Fakta

Ansøgningsfrist
20-10-2017 23:59
Stillingstype
Deltid
Kontaktperson
Gitte Larsen
Telefonnummer
72 36 62 17

Jobagent

Vil du have besked, når der bliver en ledig stilling, der matcher din profil? Så skriv dig op i jobagenten.

 

For at komme i betragtning til et job, skal du selv aktivt søge stillingen.

 

Vi går ikke ind og tjekker de forskellige cv'er i karrierecentret.

 

Alle stillinger bliver slået op på vores hjemmeside.

 

Rekrutteringen foregår i den afdeling hvor jobbet er. 

Åbn jobagent

Bliv elev i Holbæk Kommune

Personalepolitik

Holbæk Kommunes personalepolitik indeholder vores værdier for, hvordan vi omgås hinanden og borgerne. 

Læs personalepolitikken her